Allahım, bana değiştirebileceğim şeyleri değiştirebilmem için yüreklilik;
Değiştiremeyeceklerimi kabul edebilmem için huzur;
İkisini birbirinden ayırt edebilmem için akıl ver.

26 Kasım 2013 Salı

17 aylık kızıma dıktıgım bahcıvan pantolon


ne zamandır onundekı armayı alamadım.o nedenle tamamlanamamıştı.ve nıhayet bu son dokunuşla gıyılmeye hazır.kızımın ustune bıraz bol oldu gerçi bilerek buyuk dıkıyorum.hemen buyuyorlar cunku.cok sevımlı oldu.boyacılara benzedı:)tabı bu arada kucuk mankenimin fotosunu çekebilmek bir hayli güç oldu.
merak edenler ıcın kalıplarını burda dergisinden cıkardım

3 yorum:

  1. Hayırlı olsun blogunuz, Hoşgeldiniz aramıza :)

    YanıtlaSil
  2. Bir de yorumlarda kelime doğrulaması diye bir şey var onu kaldırırsanız yorum yapmamız çok kolay olur.

    Kımandapanali-Ayarlar-Yayınlar ve Yorumlar-Kelime doğrulamasını göster: Hayır
    Bu şekilde yapabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkur ederım nebihan hanım.sayenızde blogum ılk yorumunu gördu:)kelıme dogrulamasını da hallettım sayenızde,çok acemıyım yenı basladım çözmeye calısıyorum blog olayını:)sızlerın sayesınde:)

    YanıtlaSil