Allahım, bana değiştirebileceğim şeyleri değiştirebilmem için yüreklilik;
Değiştiremeyeceklerimi kabul edebilmem için huzur;
İkisini birbirinden ayırt edebilmem için akıl ver.

26 Kasım 2013 Salı

Eski kotları atmayın bebek çantası yapın


Kottan dıktıgım bebek çantası.kız kardesıme hedıye olarak dıkmıştım.piyasada bulunan bebek çantalarını cok sıradan buldugumdan kottan nasıl olur acaba dıye yola koyuldum.bir tanede kendıme dıktım fakat onun fotosu yok suanda en kısa zamanda onu da paylaşırım



6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Elinize sağlık. Bloğunuz hayırlı olsun. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim fatma hanım guzel dılekler ıcın tesekkurler saygıyla

    YanıtlaSil

  3. Merhabalar,
    Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim,ben de sizi ekledim tabı becerebıldıysem:)sizin bloğunuz da cok güzel hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  5. Güzel değişik bir fikir
    güle güle kullansın kardeşin
    Bende eski kotlardan çok değişik projeler yapmayı seviyorum
    Mutfak önlükleri, çocuklara jile, çanta bardak nihale altlıkları vs vs
    Sevgiler
    www.gullerledikis.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.ben de sevıyorum eskıyı değerlendirmeyi,şu anda da elimde öyle bir çalışma var yine.bitmesini beklıyorum sabırsızlıkla,yayınlayacağım

      Sil