Allahım, bana değiştirebileceğim şeyleri değiştirebilmem için yüreklilik;
Değiştiremeyeceklerimi kabul edebilmem için huzur;
İkisini birbirinden ayırt edebilmem için akıl ver.

7 Aralık 2013 Cumartesi

İrem'in(KendinDİk.com) yılbaşı çekilişi:)

Her ne kadar hediyelerin arasında  wosvagen cc olmasa da bu çekilişi duyurmayı bir borç bilirim:)
bu çekilişe katılım koşulları ve hediyeler aşağıdaki linktedir.

http://www.kendindik.com/2013/12/kendindikcom-yilbasi-cekilisi.html



Çekilişte kazanan kişi olursam şayet bu hediyeyi istiyorum.

7 yorum:

  1. selam canım bloğun hayırlı olsun seni izleyebilmemiz için izleyiciler gadgetini eklemelisin yenisin yardım etmek isterim
    kumanda panelini aç ordan yerleşim yazan yeri aç sonra gadget ekle yazan yere tıkla açılan pencerede sağ üst köşede diğer gadgetler yazan yere tıkla izleyicileri bul kaydet canım..umarım anlatabilmişimdir.. kolay gelsin
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. evet cok ıyı yaptın rehberlıge ıhtıyacım var gerçekten,çok tesekkur ederım:)bu acıklayıcı rehberlıklerinin devamını dılerım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım anlatabilmiş olmama sevindim ve ilk izleyicin oldum bile :)
      bol bol izleyicilerin olsun inşaallah
      sevgiler..

      Sil
  3. ilk izleyicim:)) ay çok hoş:))uğur getirirsin inşallah:))

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. belli olmaz nasip kısmat bu işler:))hoş geldin bloğuma onur verdin :))

      Sil
  5. Çekiliş Sonuçları belli oldu! Siteye bir göz atın derim ;-)

    YanıtlaSil