Allahım, bana değiştirebileceğim şeyleri değiştirebilmem için yüreklilik;
Değiştiremeyeceklerimi kabul edebilmem için huzur;
İkisini birbirinden ayırt edebilmem için akıl ver.

28 Kasım 2013 Perşembe

Keçeden Bebek Şekerlerim

Yeğenimin bebek mevlüdünde dağıtılmak üzere yapmıştım bu şekerleri.3 yıl önce yıne bır blogda görmustum bu şekerleri ama hakını helal etsin suan da hatırlayamıyorum blogun ismini.bu şekerlerin göz ve ağızlarını yaparken bana yardımcı olan öğrencilerime de  teşekkuru bir borç bilirim.Yegenımın şekerlerini özenerek elımde yaptım kendı kızımın şekerlerini ise tabıkı sipariş ettim:) çunku ben o zamanlar bekardım boş beleş bir insandım:)halıyle boyle seylere ayıracak vaktım boldu.kendı kızım doğduktan sonra pek vakıt ayıramaz oldum ama yenıden sahalara dönüyorum yenı yenı:)

Sadece yeşil renk yapmadım elbette,turuncu sarı pembe renklerde yapmıştım fakat suanda elımde sadece bu oldugundan bunun fotosunu çektım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder