Allahım, bana değiştirebileceğim şeyleri değiştirebilmem için yüreklilik;
Değiştiremeyeceklerimi kabul edebilmem için huzur;
İkisini birbirinden ayırt edebilmem için akıl ver.

14 Aralık 2013 Cumartesi

Aracınızı çalıştırmadan önce!!!

             Malum havalar soğuk.Sokak hayvanları sığınacak sıcak bir yer arıyorlar.Ve bunun için park edilmiş motoru henüz sıcak olan bir arabanın motorundan daha dahiyane bir fikir bulamıyorlar.Sonuç olarak ne oluyor? tabi ki eğer fark etmezsek orada ölüp kalıyorlar.

      Malesef geçen gün başıma geldi.Tahmin ettiğiniz üzere farketmedim.Aracımı çalıştırdım.Kaloriferi yaktım.Bir koku gelmeye başladı kalorifer bozuldu sandım.Sonra bir duman gelmeye başlayınca iyice panikledim kaloriferi söndürdüm.Sağa çekip bakacak pozisyonum da olmadığından (çünkü temde gidiyordum) korkarak devam ettim.Ben elektrik aksaamında bir problem olduğunu ve aracımda yangın falan çıkacağından çok panikledim.Daha sonra hemen bilen birine anlattım durumu.Kaputu açıp baktığında acı gerçekle yüzyüze geldik malesef:(

     Ben bizzat yaşadığımdan başka arkadaşların bu acı tecrubeyı yaşamaması için bu uyarıyı paylaşmayı bir ihtiyaç olarak gördüm.

       Bu olaydan çok etkilendim .Bir kaç gece gözüme uyku girmedi.Arabayı çalıştırmaya korkar oldum.Böyle acı olaylar yaşamamanız dileğiyle.Sevgilerle..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder