Allahım, bana değiştirebileceğim şeyleri değiştirebilmem için yüreklilik;
Değiştiremeyeceklerimi kabul edebilmem için huzur;
İkisini birbirinden ayırt edebilmem için akıl ver.

13 Aralık 2013 Cuma

Önceki hayatında yüzüne bakılmaz bir kazaktı:)

Ve tabiki şahsım tarafından fark edilince ellerimde yeniden hayat buldu:)) Baktım kimsecikler yüzüne bakmıyor bu gariban kazağın,ben de işe yarar bir hale getirip yegenime hırka diktim.İşte o fotoğraflar:)

Bu önceki yani yüzüne bakılmadığı zamanki fotosu












İşte bunlar da yenıden hayat bulduğu fotolar.
İç astarını desenli gömleklik bir kumaştan kullandım.yakası ve bel kısmı kazağın orjinal parçalarını kesip kullanmak suretıyle oluşturuldu.Bir de tuhafiyede önüne çıt çıt bastırdım.Örgü bir kazağı dikmek benım ıcın farklı ve ılk kez olan bır deneyımdı.Ufak tefk hatalar var tabıkı:)

 Neden bılmıyorum ama fotoları eklerken bir sorun oluştu çözemedim,fotoğraflar çarpık çurpuk görunuyor.Ama fotolara tıklandığında orjinal haline ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder